Kto tvorí tamatam?
Terina a Matej a Travel a Marketing. To sú spojenia, ktoré nás bavia a dúfame, že budú aj teba. Prečítaj si kto sme a čo máme za sebou.
Terina
Je hlava. Odhodlaná, pohotová, systematická.
Jej kľúčové slová sú reklama a kultúra.
S reklamou začínala ako 17 ročná u Igora Brossmanna. Tu sa naučila robiť frenč press, zamilovala si žltú, ale hlavne prvýkrát okúsila ako junior accountka klientov ako Carpathia, Bánovecká mliekareň, Emilove sady či Marius Pedersen. Z agentúrneho prostredia vyskúšala ešte aj Heads a život v bratislavskej Cvernovke. Tu robila social media, copywriting a ideamaking hlavne pre minerálky a alkoholy (Budiš, Nicolauska, Demänovka, Jubilejná, Zlatá Studňa a. i.).
Robila výstavy, písala granty aj tlačové správy, pripravovala posty, vymýšľala a zlepšovala. Niekedy riadila, inokedy sa učila. Bola súčasťou projektov Hlava 5, Ján H.Blicha, Slovak Fashioun Council, TEDx, Gympelrock a mnoho iných.
V roku 2018 založila a odvtedy vedie festival Priestor lebo chcela oživiť trenčiansky park. Potom bolo ešte ďalších sedem Priestorov.
Pred koronou stihla zopár mesiacov v Bubble production house, kde robila event manažérku na milých malých narodeninových oslavách v Redute, ale aj obrovských vianočných večierkoch v Inchebe.
Počas korony sa stala súčasťou tímu Trenčín 2026. Po takmer dvoch rokoch príprav mesto získalo titul Európske hlavné mesto kultúry. Robila medzinárodné vzťahy, kde sa jej spolu s kolegami podarilo vytvoriť sieť viac ako 500 partnerov a umelcov, ktorí v nasledujúcich rokoch budú spolutvoriť moderné európske mesto.
Miluje Kanárske. A Kvída. A Mateja. Chcela by vyliezť na Alpamayo.
A práve teraz prišiel ten správny čas na niečo vlastné.
Matej
Je srdce. Rozvážny, pokojný, spoločenský.
Jeho kľúčové slová sú dizajn, fotka a štýl.
Už na gympli si radšej do zošita kreslil ako písal poznámky. Na STUčke vyštudoval produktový a interiérový dizajn. Tu sa naučil, že viac je viac.
Stážoval v Ecocapsule, pracoval pre Parťákov, Redbasket aj pre Made by Vaculik. U Vaculíka spolupracoval s Tatrabankou, Heinekenom aj Zlatým Bažantom.
Robil komunikáciu a web zubárom, celý branding pediatričke, vizuálnu identitu festivalu či predajcom kávy, grafický a interiérový dizajn gastro prevádzke. Medzi posledné práce patrí kompletná vizuálna identita Kultúrno- kreatívneho centra Hviezda v Trenčíne.
Poličky mu doma zdobia ocenenia Cheddar v kategórii produktový dizajn, Design.s či RIM design lab.
Vie klikať myškou aj foťákom, ale najmä vie uvažovať strategicky. Dokáže vnímať značky v kontexte trhu a vytvoriť im moderný vzhľad aj komunikáciu.
Fotí Himaláje, svoje netere, psa, ale aj právnikov či firmy. Dosť lajkov si už vyslúžil na fotkách z eventov či pre gastro segment. O veľa radšej lieta s dronom ako v lietadle.
Miluje behanie, bicykel a fotenie. A kvída. A Terinu. Chcel by precestovať Indiu.
A práve teraz prišiel ten správny čas na niečo vlastné.
Poďme si pokecať.
Máš konkrétnu predstavu alebo si zatiaľ trošku stratený/á? Neboj, spolu to vymyslíme.